Regeneracja turbosprężarek
NAJNOWSZA MASZYNA DO SPRAWDZANIA ZMIENNEJ GEOMETRII
Jako nieliczni w Polsce posiadamy najnowszą maszynę TURBO TEST PRO firmy CIMAT, która służy do sprawdzania i regulacji układu zmiennej geometrii oraz aktuatorów turbosprężarek według specyfikacji producenta, a także do pomiaru wydajności kompresji turbosprężarki. Umożliwia pomiar turbosprężarki w trybie dynamicznym, który symuluje warunki pracy turbosprężarki w samochodzie.
Ceny regeneracji w zależności od wariantu:
REGENERACJA STANDARDOWA
- 600 PLN netto ciężarowe
- 650 PLN netto osobowe
Zakres naprawy:
- demontaż turbosprężarki na części składowe,
- piaskowanie elementów (mikrokulki szklane 70 – l50 – metoda nie inwazyjna w strukturę materiału obrabianego),
- wymiana zestawu naprawczego – łożyska uszczelnienia (zdjęcie przykładowego zestawu poniżej),
- wyważenie wirnika turbosprężarki i koła kompresji (dwu płaszczyznowo każdy element) dotyczy osobowe i ciężarowe,
- wyważenie w złożeniu (dotyczy osobowe i ciężarowe),
- wyważenie i sprawdzenie szczelności korpusu w obrotach 30 000 obr/min max – dotyczy osobowe i ciężarowe,
- wysokoobrotowe wyważenie korpusu w obrotach 250 000 obr. min max – dotyczy tylko osobowe,
- montaż turbosprężarki,
- sprawdzenie zaworu turbosprężarki (o ile istnieje),
- zabezpieczenie antykorozyjne obudowy turbosprężarki preparatem ALU PROTECTOR.
REGENERACJA Z WYMIANĄ KOŁA KOMPRESJI
- 800 PLN netto ciężarowe
- 800 PLN netto osobowe
Zakres jak w regeneracji standardowe plus wymiana koła kompresji na nowe.
REGENERACJA Z WYMIANĄ WAŁKA TURBOSPRĘŻARKI
- 900 PLN netto ciężarowe
- 800 PLN netto osobowe
Zakres taki sam jak regeneracja standardowa plus wymiana wałka turbosprężarki na nowy.
REGENERACJA Z WYMIANĄ KOŁA KOMPRESJI I WAŁKA TURBOSPRĘŻARKI
- cena 1150 pln netto osobowe
Zakres wszystkie powyżej razem.
Regeneracja w 60% przypadków zamyka się w zakresie standardowym 3 następne zakresy pokrywają następne 30% przypadków pozostałych 10% nie da się regenerować z zachowaniem norm producenta – normy te my zaostrzyliśmy o 100% przykład:
- niedoważenie fabryczne l/gmm,
- niedoważenie po naszej regeneracji 0,5/gmm i poniżej 0,56G w zakresie do 168 000 obrotów – im mniej tym lepiej, tym mniejsza jest masa niedoważenia.